1 Mayıs 2009 Cuma

AYRILIK

 


Geceyi batıran güneşti ben değil
Güneşi batıran ise geceydi kendi değil!
Beddualar bir kalemde küfür çıkar,
Çıkar nefes nefsim yanar
Nefesimi tuttum geri verirken adın yağar,
Rüzgar olup geri eser…
Zamanı hızlandıran ben değil,
Günler ayları,aylar yılları sayıklar,
Koşarlar ve asırlar çağlar.
Beni terk ettiğin gecede köpekler ulur,
Zihnimde hala çıplak ayaklarımın altında gül dikenleri
Ve yüreğim öksüz
Ve beddualar küfür arkandan!
Nefesimi tuttum geri verirken adın yağmur,
Rüzgar eser yalnızlığıma ılıkça.
Günahları getiren şeytan değil aslında
Ayna da baktığın yüzdür,
Ayana da baktığımda kırılan yüzümdür günah
Posted by Picasa

2 yorum:

DgKn_ dedi ki...

günahın tanımı önemli değildir içinde ateşi hissetmekten haz alıyorsan.Ha bir eksik ha bir fazla yan alabildiğine...
nefesini tut..
çok teşekkür ettim 'AYRILIK' paylaşımı için...

zehr-i aysun-i dedi ki...

haklısın aslına bakarsan hiç bir şeyin tanımı öenli değildir birilerinin koyduğu tanımlarda yaşanıyor herşey!;)
ricaederim dert değil!