10 Şubat 2009 Salı

21. yy. da bir sosyalisti sevmek

21. yy. da bir sosyalisti sevmekle başladı her şey…

Bana geçmişini gösterdi “geleceğimi istiyorsan eğer”diyip

Gülüşünde bile beni kavrayıp ezen mengene acılarına ağladığım,var olma davasında sosyalizmin gölgesinde bile ölebilecek kadar cesur bir adamdı o!…

Başkaldırı sevdalarını yolladı yüreğime ve zamanında zehirlenmiş yüreğim, işte o an anladı aşk ne sevgi ne…

Ve arındı zehir bütün damarlarımdan…

21. yy. da bir sosoyalisti sevmekle başladı her şey…bana kapitalizmin zincirlerini gösterdi meğer saydammışlar! İşte o

an sevişerek kopardı hayatımdaki bütün zincirleri Amerika uşaklarının ininde!

Beni kraldan ve kraldan çok kralcıların elinden alıp sadece kendimin kralı ilan etti elimizde şarap ve bir parça ekmekle…

Çiğ bir akşamda çıktı karşıma ve kekremsi tadını,andante taddırdı her bir bene teker teker!

Susmadık pek hep konuştuk dinden, siyasetten…konuşulmaya genelde pek yanaşılmayan her ne varsa…onsuz zaman dilimlerinde

alüvyonlarım bedenimi örttü atlas gibi…özlemek bile ürperticiydi aslında seni!

21. yy. da bir sosyalisti sevmekle başladı her şey…

Hala bu devirde dev in, devlerin, aşkların, insanlığın olduğunu,umudu,yoldaşlığı öğrettin bana!

puslar içinde, hiç belmediğimiz bir vakitte ütopik o gerçkelikte,pusuya yatmış aşk meleklerinin sivri oklarıyla vurulduk

biz seninle!
oklar ki tamamiyle aşk yapımıydı ve çığlıklar duyuldu yıldızlı berende!
!hadi artık o yıldızı takalım göğümüze!
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: