12 Şubat 2009 Perşembe

KRAL ÇIPLAK!

 


Herkes ağzını açmış kana kana kanımı içiyor!
Herkes ağını açmış larvalar doluyor!
Umudum bir ekmeği bölüşmek değil artık bölüşecek ekmek de kalmadı zaten!
Herkes ağzını açmış kralı dinliyor!
Herkes ağzını açmış ceninler doluyor!
Umudum yarın mutlu olmakta değil artık mutlu olunacak bu günden bahaneler bulmalı!

İçtikleri kanımda kurbağaların lavraları vardı,
Çünkü boş midemdeki kurbağalarımın salgıları kanıma karıştı!
Ekmeğim yok sebebi işsizim!
Kralı dinleyenler onun soytarılarıdır dediğim için beklide açım hala!
Anlattığı masallara ancak onlar inandı, bu yüzden ben kralın vaatlerine kanıp yarın mutlu olacağım sevdası ve boş hayaliyle değil bu günden mutlu olmak için bahaneler yaratıyorum!
İlk mutluluğum kraldan çok kralcıların kendi menilerinde can vermelerini dilemek,
Sonraki mutluluğum ise bizi aç bırakan kralın ölmesi ve onu diri diri yiyip midemdeki kurbağaları yok etmek…
Posted by Picasa

2 yorum:

MANUKYAN dedi ki...

sanırım o hayalin de gerçekleşemiycek ve kralı yiyip kurbağaları yok edemiyeceksin:(
çünkü, soytarıları etten duvar oluşturmuş...

zehr-i aysun-i dedi ki...

BİR KİŞİYİ GERÇEKTE ÖLDÜRMEK ZORDUR,AMA BİR MİLYON KİŞİYİ ZİHNİNDE ÖLDÜRMEK ÇOK KOLAY!BEN DE EN MASUM VE ÇOK KOLAY VE EN ÖNEMLİ ŞEKLİYLE ÖLDÜRÜYORUM Kİ BENİM KRALLARIM ARTIK NEFES ALMIYORLAR!:)